måndag 21 september 2009

träningsdax?

Precis hemkommen efter en dag i skolan och jobb med grupparbetet. Kom väl inte direkt så långt som jag ville idag men men. Får arbeta fortare imorgon då ännu en lång dag i skolan väntar. Men jag engagerar mig i skolan lite mer nu vilket är bra. Har dock inte blivit någon träning på några dagar nu men jag tänkte boka in ett pass imorgon så jag kommer igång igen. Längtar faktiskt lite grann till träningen för det är ju skönt när det väl är gjort, det är ju bara innan när man ligger hemma i soffan som det är lite motigt. Ok lite motigt är det undertiden när svetten rinner och flåset kommer men efteråt blir man så glad och nöjd med sig själv.

Aja nu skall jag färga håret och sen kommer mor och far på middag så det blir till att göra ett sista ryck med städningen och förbereda maten. Ikväll bjuds det på honungswok med pannbiff.

Inga kommentarer: