söndag 13 september 2009

FUSK!

Ajajajaj, mitt första snedsteg i kampen om mitt nya liv. Jag har fuskat! Men så kan det gå och vad göra? jag hade ju tänkt att ha två veckor utan godis och dylikt för att få bort sockerberoende och så men ibland blir det inte som man tänkt sig. Så då lägger vi det bakom oss så tar jag nya tag imorgon. Imorgon blir det dock ingen träning. Först skall jag till skolan och träffa min grupp. Vi skall påbörja vårt älskade grupparbete om kulturgeografisk ämnesteori. Mmmm nu förstår jag att det är många som blir väldigt sugna och gärna vill vara med i vår grupp men tyvärr så får jag göra er besvikna! Man måste läsa kursen för att få göra detta otroligt spännande arbete. Aja efter skolan så bär det av till jobbet som iock för sig är lite som ett träningspass så det kanske räknas? Om jag nu lyckas hålla mig borta från alla goda bullar, glass och milkshake? men det blir nog inga problem.

För övrigt så är nu min kusin Martin gift med sin Madeleine, Grattis! De gifte sig på en klippa vid havet så det var ju tur att solen tittade fram idag!
Aja nu skall jag invänta ett samtal från min Snoos som har åk till Malmö. God natt på er!

Inga kommentarer: