tisdag 22 september 2009

10000krs frågan

Gissa vad jag precis har gjort!??


Trumvirvel drrrrrrrr varit ute och joggat!
DEt hade du inte trott va?(och inte jag heller för den delen) Ja jag kände för att trotsa huvudvärken så jag tog en tabell, knöt sedan joggingskorna och begav mig ut för en uppfriskande joggingtur. Men jag kan en gång för alla intyga att jag hela tiden haft rätt när jag hävdat att alla de som säger att" det är skönt att jogga, det gäller bara att invänta det andra flåset så känns det skönt och inte alls jobbigt" LJUGER! DEt andra flåset kommer aldrig och det var inte alls uppfriskande eller skönt. Det enda som hände var att det första flåset kom och stannade kvar enda tills dess att jag var tillbaka hemma satte mig i soffan med ett glas med vatten. Ja det har nog inte gått över helt riktigt ännu, ja jag kanske aldrig slutar flåsa?
Man kanske måste ha testat några gånger innan det där uppfriskande sköna uppenbarar sig för mig. Det kanske är som en hemlig klubb som man måste varit ute på minst 5 rundor innan man får medlemskap och får ta del av alla uppfriskande känslor. Ja jag får väl testa 4 ggr till men kommer inte det där omtalade andra flåset och känslan av lätthet så ger jag upp joggingen. Ingen kan ju säga att jag inte testat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig men tycker du är jätteduktig som trotsar allt och ger dig ut och joggar :) Säg till när den underbara joggingkänslan kommer så kanske du kan övertyga mig ;)

/T

Johanna sa...

Hahaha, så jävla rätt! Världens bästa och mest ärliga inlägg! Bra där ;)