torsdag 24 september 2009

Flickan som lekte med elden

Bio igår då, filmen var jätte bra men jag tycker nog att ettan var bättre. Nu inväntas att nummer tre skall släppas. Lite synd igår var att mannen som satt bredvid mig var förkyld så han satt och hosta, nös och snora konstant hela filmen. Men men en annars lyckad kväll. Var inte hemma förrän sent så det fick bli en liten sovmorgon idag på min lediga dag. Ja för vi blev klara i går med grupparbetet!! Det är bara det allra sista finliret kvar inför inlämning och redovisning. Jag är faktiskt mycket nöjd med mig själv och min grupp att vi fick ett ryck och ansträngde oss och gjorde klart den. Sådant passar mycket bra in i mitt nya liv. Och apropå det så skall jag frösöka ta mig bort till Life för ett pass. Funderade på en joggingtur men som vädret ser ut nu så låter jogging ännu mer motbjudande än vad det gjorde innan. Vi får se, höres sen.

Inga kommentarer: