lördag 12 september 2009

Lugn dag...

Jaha så vad har då hänt i mitt nya liv de senaste två dagarna? Gårdagen inleddes med en massa plugg. Det är bra, att plugga mycket ingår helt klart i mitt nya liv! Sen blev det en liten tupplur också. Har sovit så dåligt de senaste två veckorna så en sovtimma på dan är nästan ett måste om man skall orka vara vaken längre än till tio på kvällen.
Efter tuppluren fortsatte jag på rätt spår med mitt nya liv och gick och tränade. Ja har jag köpt ett träningskort så skall det användas också! Så jag och Kicki kämpade oss igenom ett spinningpass. Jag kan ju säga att det kändes i mina ben eftersom träningsvärken sen BodyPumpen var enorm men det var bara att bita ihop. (hör ni så hurtig jag låter, nästan så man stör sig lite) Efter träningen åt jag och Kicki lite mat för att sedan bege sig in mot stan tillsammans med Johanna, Victoria och Erika.

Idag har jag väl inte varit jätte aktiv i projektet "mitt nya liv" utan det har blivit en lugn dag i soffan, men sådana dagar är bra dom med. Får ta tag i alla måsten på måndag igen för imorgon kommer det inte hinnas med. Imorgon vankas det bröllop för kusin Martin! Hörs senare och sov så gott!

Inga kommentarer: