söndag 20 september 2009

Gnällspik

Jobbat en kortis idag men trots att det var ett kort pass hade jag ingen ork alls. Hela den här dagen osar med min vilja att göra ingenting, idag är jag helt omotiverad till allt. Idag är en sån dag då jag känner att mitt nya liv kan försvinna för jag orkar inte göra något mer än ligga i soffan och äta kopiösa mängder chocklad. Men det är tur att jag inte har någon chocklad hemma just nu. Jag skall istället ta mig i kragen och städa hela lägenheten för imorgon kommer mor och far på besök och då är det trevligt om det är lite rent. Åh så tråkigt att städa så saknar jag min Snoos med som precis har åkt tillbaka till Skåneland.

Fy vad jag gnäller idag, men det blir bättring imorgon jag lovar.

1 kommentar:

Viktor sa...

Jensica jensica JensicaAaaa:-) (Istället för Go mexico..den låten):D
Jag tycker du är jätte duktig med dit nya liv!!! Ville bara säga det! Lycka till med städningen!