måndag 28 september 2009

Nostalgitripp

Hej
Nu är jag uppe på benen igen men magontet har tyvärr inte försvunnit så det får bli en träningsfri dag idag. Det är sådär konstig känsla i magen, jag mår lite illa samtidigt som det gör ont, värker, i magen. Hoppas det går över snart. Men nu skall jag ialla fall hem till min mor och far för att välja vilka av mina sparade barndomssaker som skall sparas och vilka som de kan slänga. Mina föräldrar har nämligen bestämt sig för att rensa ut vinden och alla kartonger med saker, storstädning helt enkelt. Så nu kommer det bli lite nostalgi när jag sitter och skall välja bland alla mina 3 miljoner gosedjur som finns kvar från när jag var liten. Synd bara att min favvo, Spegi, inte går att hitta. Han var min livskamrat från att jag var ca 3 år tills jag fyllde 20 och flyttade hemifrån. Då glömdes han kvar och nu är han mystiskt borta. Skall bli lite kul och mysigt att kolla igenom mina gamla saker. Men det mesta kommer nog att hamna i slänghögen för jag har en liten känsla av att mamma och pappa kommer vilja att jag tar med mig spara högen hem så då blir det jobbigt med 3 miljoner gosedjur, 5 ton tidningar, 130000 barbies osv i en lägenhet på 63kvadrat. Så nu beger jag mig ut på nostalgitrip höres senare. Bye

Inga kommentarer: