fredag 18 september 2009

Fredag...

Ja tidsfelet är fixat nu i alla fall.

Idag är det fredag och hitintills har jag hunnit med att vara i skolan på litteraturseminarium vilket gick bra, jag har tillsammans med Linus varit på Ikea och ätit köttbullar samt kollat på grejer vi skall köpa om ett tag. Det som kollades på idag var två byråer och ett skåp. Efter Ikea svängde vi in på Coop en snabbis där jag köpte mig två tidningar. Den ena var Topp Hälsa vilken visade sig vara en riktigt trevligt tidning som också passar väldigt bra in i mitt nya liv! Tidningar är ändå lite underskattat för även om det inte står så jätte mycket i dom så är det kul både att köpa och läsa dom. Efter Coop begav vi oss hemåt för en liten powernap vilken jag precis vaknat upp i från. Så vad skall det bli av resten av dagen tro? Skall antagligen bli en mysig hemmakväll, man får ju passa på att kramas mycket nu på helgerna när Linus är hemma. Det blir i alla fall ett experiment till middag idag, äpplekorvgryta. Får se om det blir smaskens eller en flopp!?!

1 kommentar:

Tina Bäckhag sa...

Äppelkorvgryta låter gott! :)