tisdag 15 september 2009

Insomnia?

Åh jag är så trött! Nu vill jag få sova ordentligt igen. Jag har den senaste tiden sovit jättedåligt. För det första tar det ett tag att somna och när jag väl somnat vaknar jag efter ett tag av att jag antingen drömmer konstigt eller för att jag vänder mig eller andas för högt eller liknande. Därefter får jag kämpa för att somna om och när jag väl gör det så sover jag jätte ytligt. Detta har resulterat i att jag blir ofantligt trött under dagarna. Nu när min Snoos inte är hemma sover jag ännu sämre också. Nä nu bestämmer jag att det är slut på de sömnlösa nätterna för jag vill vara utvilad. Jag kan ju inte bli en sund person om jag inte ens kan sova ordentligt. Så inatt hoppas jag få mina efterlängtade 8timmars djupsömn, får väl se hur det går med den saken...

Så till något lite mera positivt då... Jag har varit ganska så duktigt på att ta tag i mina måsten än så länge, jag har pluggat ganska mycket och jag har städat toaletten här hemmma, dock väntar fortfarande resterande delar på att bli städade men mer än så hinns det nog inte just nu för jag har fortfarande en hel del att plugga kvar för att dagens kvot skall bli full. Efter det blir det ett Bodupump pass och sen mat med Johanna, köttbullar står på dagens meny, namnam!

Inga kommentarer: