onsdag 30 september 2009

"Ledig"

Nu är det morgon igen och jag skall strax åka till jobbet. Jag kan ju lika gärna jobba lite nu när jag är "ledig" i två dagar. Igentligen är jag ju inte ledig utan vi i min grupp blev klara och beslutade oss för att ge oss själva lite ledigt. Dock så skall jag läsa igenom vårat arbete så jag kan det samt läsa igenom det arbete vi skall opponera på. Men det gör jag senare ikväll när jag har jobbat.

Spinnade igår med Kicki, Johanna bangade. Men det var ett bra pass, jag pressade lite hårdare och drog på lite extra motstånd och jag klarade det alldeles utmärkt. Så nu vet jag det till nästa gång att jag klarar mer än vad jag tror. Får se om jag hinner med någon träning ikväll pga skolarbetet. I sådana fall blir det nog step idag.

På tal om idag så är det Ericas dag idag, så grattis Erica hoppas du får en underbar dag!

Höres sen bye

Inga kommentarer: