tisdag 22 september 2009

Morgonstund har guld i mun?

Klockan är strax 8 på morgonen och jag skall alldeles strax bege mig mot bussen för att åka till skolan. Alltså den extra timman jag brukar ha på morgonen (då vi oftast börjar 10) gör jätte mycket, men det blir till extra mycket kaffe så skall jag nog komma igång skall ni se. På dagens schema står det heldag grupparbete, träning och sen besök hem till mor och far för att välja gossedjur. Mamma och Pappa har sparat alla mina miljarder gosedjur som jag någonsin har ägt så nu har dom tröttnat på att ha dom hemma hos sig så jag skall dit och kolla ifall det är något jag vill spara. Jag får lite middag också vilket inte är helt fel. Sen skall det bli skönt att få träna igen faktiskt, idag blir det nog bodypump. Men lite lesset är det att jag blir själv på träningen idag, alla jobbar, eller är trötta eller så har dom brutit revbenen. Stackars Vickan!

Nä nu måste jag åka till skolan och rumsvetenskapens värld. Höres sen bye

Inga kommentarer: