torsdag 17 september 2009

Huvudvärk, segis och tröttis.

Så allihopa, nu skall det gå att kommentera på bloggen. Det vara bara att ändra en inställning så nu e det fixat!

Mitt nya liv stegar framåt, i tisdags var jag först i skolan och sedan med Erica och Vickan på Bodypump. Denna gången pressade jag mig själv lite mer än förra Bodypumpen vilket är bra! Men till min stora besvikelse så vaknar jag upp på onsdagen utan träningsvärk! Hör och häpna! Ja men ja va lixom lite sugen på sådär lite god träningsvärk så det känns att man tränat. Istället vaknar jag upp med huvudvärk haha. Men lite seg var jag allt i kroppen så det kändes ju att musklerna var trötta i alla fall. Så i går onsdag då, föreläsning i skolan, sen grupparbete. Vi har stött på lite svårigheter i vår grupp med val av ämne osv. Vi bytte ämne och skickade in på nytt för feedback men då kom det nya svårigheter men vi är inte sämre än att vi kommer fixa uppgiften med bravur ändå, det är jag säker på! Fortsättning på grupparbetet följer nästa vecka!

Efter skolan så åkte jag hem för att plugga lite mer vilket jag till gjorde lite grann. Jag hade verkligen ingen lust för någonting i går. Jag ville bara vara hemma i soffan under en filt och kolla på Gilmore Girls. men icke sa Nicke för jag hade bokat in ett step pass på kvällen så jag fick ta och rycka upp mig. Jag mötte upp Erica och vi svettades oss igenom passet. Jag fick ju en gång för alla bevisat för mig att jag inte har någon kondition för gud va dålig jag var! Men det var ju första gången och bara det andra konditionspasset i mitt nya liv så jag förväntar mig förbättring inom en snar framtid. Men summa summarum så var det en tung dag igår och jag är väligt nöjd med mig själv att jag gick och tränade trots att jag inte kände för det och för att jag ialla fall kämpade hela passet igenom! Idag blir det MASSA plugg för imorgon är det litteraturseminarium på en bok som jag ännu inte läst ut. SEn skall det hinnas med att tvätta också (uscha) för att sedan åka och jobba. Idag är det bara en kortis som gäller och när jag kommer hem så väntar min älskling här hemma på mig, äntligen!

1 kommentar:

Icca sa...

Jag tyckte du var väldigt duktig på steppen faktiskt!! Och vad jag såg var inte kordinationförmågan så kass som du sa :P Vi var med andra ord sjukt duktiga och väldigt svettiga. Kram