tisdag 26 januari 2010

Undvikande

Fasen va bra jag är på att göra andra saker när det är dags för plugg! Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig gjorde jag upp en mental plan för idag. Jag skulle gå upp, dricka kaffe, äta frukost, kolla lite grejer på nätet. Detta skulle ta max en timma och sedan skulle jag börja plugga. Jag skulle plugga i en timma, göra något annat i en timma, plugga i en timma osv till det var dags att bege sig till jobbet vid halv 5. Klockan är nu snart halv elva och jag har varit vaken i snart två timmar. Min historiebok ligger fortfarande stängd inne i andra rummet. Men däremot har jag kollat alla mina sidor på nätet, läst bloggar, diskat och just nu sitter jag och spelar bubble shooter på nätet. Det är faktiskt ett rätt så kul spel när man vill ha lite tidsfördriv eller bara något att göra. Ni hittar det HÄR. Men nu har det snart gått två timmar sedan jag gick upp så egentligen skulle man ju kunna säga att jag snart är inne på fritids-timma nr 2. Egentligen. Fast nä, vem är det jag försöker lura, det blir ju bara mer att läsa senare då. Nä nu jäklar skall jag agera, Romarriket nästa!

Inga kommentarer: