onsdag 13 januari 2010

Glad och besviken

Opponeringen gick jätte bra! Var bara några småsaker att ändra så på fredag är vi klara med geografin! Glädje!
Tyvärr blev jag väldigt besviken på att det inte blev någon träning idag. När jag kom hem fick jag plötsligt väldigt ont i foten av någon underlig anledning. Kunde inte stödja mig på högerfoten. Jag fick avboka träningen =( Det känns lite bättre i foten nu men jag vet fortfarande inte varför det började göra ont. Konstigt. Jag som faktiskt på riktigt ville träna idag. Såg ju fram emot att träna Kettlebells. Jaja om det känns bra imorgon får jag träna extra hårt så ja tar igen det jag missade idag.Nu skall jag istället glädjas åt att opponeringen gick så bra. Kanske blir en kopp te också...

1 kommentar:

MissIL sa...

Vad är Kettlebells??