torsdag 7 januari 2010

Fråga

Varför är det alltid så att när man har pengar och verkligen behöver/vill köpa kläder så hittar man inget? Och när man inte har pengar/inte behöver/inte letar så hittar man hur mycket som helst?

Igår åkte jag och Linus till 421 för att kika lite. Pang och jag hittade en klänningsblus som jag köpte. Pang och jag hittade grymsnygga skor som jag skall köpa nu i veckan. Jag hade ju inte hittat dessa om jag verkligen var ute efter ett par skor eller kläder. Men nu när jag inte skulle ha något då hittar jag det banne mig. Skorna ser ni på bilden men klänningsblusen hittade jag inte på bild någonstans och min kameras batteri är slut så ni får hålla er till skorna. Visst är dom fina? Jag längtar till våren och sommaren så jag kan använda dem!

2 kommentarer:

linnnn sa...

snyggaa skor babe! ;D skopunkten? gick in på lindex idag och hittade massor på rean, när jag stod vid kassan fick jag lite ångest men kom på att jag hade present kort så det blev lite billigare iaf ;p hihi! :D

Mimmi sa...

Man hittar alltid saker när man inte skall hitta saker :D