torsdag 28 januari 2010

Träning och klippning

Nu har jag varit dålig på att träna igen. Jag har faktiskt inte ens träna på twist steppern den här veckan. Eller jo, ca 10 minuter men det räknas inte riktigt. Jag är sugen på att träna men har inte riktigt haft tid den här veckan. Efter skolan har det varit jobb fram till på kvällen och idag gick det inte heller. Får se om jag orkar iväg imorgon efter en heldag i skolan. Jag får nog spana in om det går något roligt pass. I helgen blir det antagligen ingen träning heller eftersom det är jobb som gäller då igen. Sedan har jag ju en hel del att plugga också. Ja det är mycket som skall hinnas med och tyvärr var det träningen som fick ryka denna veckan. Jag får nog planera lite bättre inför nästa vecka.

Var och klippte mig idag. Inget speciellt men allt det slitna håret är borta och håret är sådär lent och härligt som bara nyklippt hår är. Synd bara att det blir kortare eftersom jag försöker spara ut det lite. Men slitet hår är det värsta jag vet, obekvämt och extremt fult. Så en toppning var väl behövlig för min del. Nä nu skall jag kolla lite 24 och vänta på att Linus ringer så jag kan hämta honom.

Inga kommentarer: