måndag 4 januari 2010

Ahhhhhh Panik

Idag hade jag tänkt gå upp tidigt för att kunna sitta i lugn och ro och njuta av morgonen men det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag vaknade nyss i panik och inser att jag kommer att bli sen till jobbet! Jag rusade runt i galenskap fram och tillbaka för att få i ordning mig men när jagä är stressad så förstör jag bara för mig själv, snubblar, tappar saker osv. Men nu tänker ni att men om jag har så brått varför sitter jag då här? JO För Linn kommer och hämtar mig så jag kommer vara tidig till jobbet istället nu, bra va! Men panik-känslan sitter fortfarande kvar och lär väl göra det ett tag. Får inte ni också så när ni vaknar i panik och stress, att panik och stressen sitter kvar några timmar så hela början på dagen blir lite förstörd? Aja ja får säga Nalle Phu några gånger så löser det sig nog! Nä nu beger jag min, Linn är på ingång! Ha en bra dag så skall ja med försöka ha det!

1 kommentar:

linn sa...

hihi streeeessss :D