fredag 16 oktober 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Tina och här kommer svaren på utmaningen. Uppgiften är att svar på 19 frågor och svaren får bara börja på samma bokstav som mitt namn börjar på nämligen J. Vidare så skall man också utmana vidare och jag väljer att utmana Johanna och Linda! Johanna, du får inte välja samma svar som mig.

1] Vad heter du? Jessica
2] Ett ord på fyra bokstäver? Japp
3] Ett flicknamn? Julia
4] Ett pojknamn? Jesper
5] Ett yrke? Jurist
6] En färg? Julröd
7] Ett klädesplagg? Jeans
8] En maträtt? Jambalaya
9] En sak i badrummet? Jasmindoftande tvål
10] En plats eller stad? Jerusalem
11] En orsak att vara sen? Jag försov mig
12] Något man kanske skriker? JAAAAA!
13] En film? Jurassic Park
14] Något man dricker? Juice
15] Ett band? Jumper
16] Ett djur? Jaguar
17] Ett gatunamn? Jungfrugatan
18] En bil? Jeep
19] En sång? Ja må du leva