lördag 17 oktober 2009

Framsteg?

Då var joggingtur nummer två avklarad och man kan ju tycka att det borde gått lättare den här gången. Jag har ju trots allt tränat ett tag nu och min kondition borde ha förbättrats men inte blev det några framteg i dagens joggingrunda inte. Det var skönt att röra lite på sig eftersom det bara har blivit ett pass den här veckan men utöver det var det jobbigt. Andningen går in i någon hypernivå och jag får knappt luft och benen blir tunga direkt i första uppförsbacken. Jag får väl ta i lite hårdare när jag tränar för uppenbarligen visar jag inga resultat, varken kroppsligt, på vågen eller i joggingspåret. Men det viktiga är att man mår bättre och det gör jag ialla fall.

Ikväll blir det mat och film med Jessica. Har köpt lite naturgodis som vi kan snaska på till filmen också.

Inga kommentarer: