söndag 11 oktober 2009

Söndag

Då var helgen nästan slut då. Idag är det min enda hellediga dag denna helgen så jag skall passa på att göra så lite som möjligt så att batterierna laddas inför veckan som komma skall. Jag funderar på om jag skall spela lite Sims. Sims kan tyckas fjantigt men jag tycker faktiskt att det är riktigt kul. Det roligaste är precis i början av spelet när man bygger och inreder huset, avslappnade på något sätt. Så det får nog bli en omgång Sims, massa god mat och mycket mycket mys med min älskling idag. Och ikväll kommer ju ett av min favorit program på tv just nu, ensam mamma söker. Helt sjukt att man kan tycka att det är kul att titta på det programmet men det gör jag. DEt är faktiskt lite småmysigt program som har det mesta av kriterierna för lättsam tv, det är roande, det har konstiga karaktärer så man både skrattar och skäms åt dem på tvn, det är lite gulligt och det är just lättsamt. Får se vilka som åker hem i kvällens program, spänningen är olidlig! ;)

Inga kommentarer: