måndag 5 oktober 2009

Somliga borde inte få föreläsa

Ny dag , ny vecka. Har varit lite dålig på att skriva i helgen men jag skall skärpa mig jag lovar!

I morse åkte jag och min nya grupp iväg på fältstudie till Kärra Rödbo och spanade in läget. Vi skall skriva en landskaps studie och har blivit tilldelade den stadsdelen. Jag var fram tills eftermiddagens föreläsning i skolan väldigt positiv till den här uppgiften och tyckte till och med att det skulle bli lite kul. Men föreläsaren dödade alla positiva känslor som fanns om landskap. Det var fruktansvärt tråkigt och slöseri med tid. Så nu gäller det att anstränga sig för att hitta tillbaka till den positiva känslan för annars kommer de närmsta 4 veckorna bli olidliga.

Nu är det äntligen dags för träning. Idag är det spinning med Kicki och imorgon blir det antagligen Body Pump. Än så länge så är planen att träna 4 gånger den här veckan men vi får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer: