fredag 16 oktober 2009

Lite ditt och lite datt

Jag är så trött på allt vad Kärra-Rödbo heter! Jag har läst lite böcker inför arbetet som skall skrivas och det är milt sagt trist. Vet inte hur jag skall få ihop det men det måste gå så det är bara att bita ihop för det är inte över ännu. Fick reda på att vi klarade det förra grupparbetet idag vilket är skönt. Det är så jobbigt att ha saker dragandes efter sig så det var en lättnad att det är ur världen.

Jag hade tänkt att det skulle bli lite träning idag men så blir det inte. Var inte sugen på att åka och träna själv så det får bli en promenad imorgon eller något istället. Måste ju inviga mina nyinköpta träningsbyxor.

Var nyss inne och läste min vänJohannas blogg
och hon har lagt upp bilder på sin mage, så fin! Ser så mysigt ut! När jag ser henne så vill ja med va gravid för det ser så fint och mysigt ut men när man tänker på att den skall ut sen med så förvinner tankarna. Men visst är det vackert med gravidmagar.

Inga kommentarer: