torsdag 8 oktober 2009

Trött och hungrig

God Morgon!
Klockan är tidigt och jag är mycket, mycket trött. Skall snart åka till skolan för en lång heldag med föreläsningar. I normala fall, innan mitt nya liv, så skulle jag ha haft en lång och intensiv diskussion med mig själv om huruvida jag skulle gå till den första föreläsningen eller inte. Det skulle slutat med att jag somna om så skönt i sängen för att sedan åka utvilad till skolan för att gå på föreläsning nr 2 eller inte allt. Så trött är jag idag att jag i normala fall skulle sovit vidare men inte idag inte! Jag är uppe och på gång. Ja kanske inte så mycket på gång men jag är uppe i alla fall. Ja kanske inte uppe riktigt men jag befinner mig i ett vaket tillstånd. Det är bra. Nä nu blir det flingor, te och en banan till frukost för nu är jag hungrig. Ha en bra dag så höres vi sen.

Inga kommentarer: