måndag 12 oktober 2009

Middag+träning+chocklad=Måndag kväll

Jag sitter just nu och väntar på att bli serverad middag vilket inte är något som händer jätte ofta i vår familj. Här är det jag som lagar maten men inte idag, idag skall Linus laga nått nytt recept som han har hittat. Spännande och skönt att slippa laga mat. Det här skulle jag kunna vänja mig vid. Ja det skall bli gott med mat nu efter träningen. Idag var det spinning som gällde. På de senaste spinningpassen jag varit på har det varit en man som låter otroligt konstigt och mycker under varje pass. Han tar i för kung och fosterland och därav låter han jätte högt. Pust, stön och andningsläten. Ok alla blir ju andfådda men man behöver ju inte ta i så man nästan spricker(bokstavligt talat)! Men idag slapp jag sitta bredvid honom i alla fall.

På vägen hem från träningen svängde jag in på Maxi för att köpa lite saker som Linus behövde till maten som håller på att lagas samt lite mjölk. Det var bara matvaror som jag skulle handla och ändå kommer jag hem med två nya böcker samt Marabous nya chocklad. Förstår inte als hur detta hände. Aja nu kan man ju lika gärna äta upp chockladen och behålla böckerna.

Inga kommentarer: