torsdag 29 oktober 2009

En lättad köttbulle

Idag var näst sista gången jag behövde åka ut till Kärra-Rödbo. Det enda som återstår är redovisningen på måndag! Det skall blir så skönt att aldrig mer behöva skriva om eller prata om Kärra för efter det här arbetet är jag otroligt trött på det. Arbetet blev klart idag också och skall skickas in imorgon vilket är en stor lättnad. Så nu kan jag slappna av i en hel dag innan det är dags för att börja stressa inför c-uppsatsen som skall ämnesväljas på måndag. Detta underbara studentliv!

Var på step igår och jag tror seriöst att step är min överman. Det svettigt och varmt och jag såg ut som en full köttbulle med en stepbräda. Men jag kämpade mig igenom svetten och värmen och hur jag ser ut när jag steppar är inte så mycket att gör åt. Jag skall inte ge upp steppen för eftersom jag tycker att det är så jobbigt är det ju bra träning för mig. Så köttbullen kommer återvända till stepsalen!

Inga kommentarer: