måndag 14 december 2009

uppdatering

Ja jag antar att ni undrar hur det går med min träning?! Och jag kan då svara att just nu går det inte alls. Jag har lagt den lite på hyllan under c-uppsats skrivandet för jag orkar helt enkelt inte med något annat just nu. Jag andas uppsatsen så det blir ingen luft över till träningen. Men förhoppningsvis så är uppsatsen klar på fredag så då sätter vi igång igen, jag lovar! Måste bara bli av med den hemska uppsatsen först men jag har inte gett upp. Jag har fortfarande motivationen och när den tryter så köper jag en hälsotidning och då blir jag genast peppad igen. Jag längtar faktiskt efter att träna igen, dels för att det då betyder att jag aldrig behöver se vår hemska uppsats igen men också för att saknar att träna. Men mitt mål om att vara sundare och något kilo lättare till nyår får jag ge upp, det skall ju ätas ordentligt och i massor av allt nu när det är jul! Men jag kör på ett nytt mål så fort jag kommer igång igen.Men ni som inte skriver c-uppsats eller liknade, träna på, ett och två!

Inga kommentarer: