torsdag 10 december 2009

Mcdonaldsfamiljen

Efter hela dagen i skolan åkte jag till jobbet för att jobba. Jag har inte jobbat så mycket på sista tiden eftersom det är så mycket i skolan nu. Man blir helt slut både i huvudet och i kroppen av att skriva c-uppsats vilket är lite konstigt eftersom man bara sitter och skriver. Men hjärnan går verkligen på högvarv hela tiden och det tar på krafterna. Därför trodde jag att det skulle bli jätte jobbigt att jobba idag men det var det som tur inte. Det var faktiskt lite kul vilket var tur. Men det är ju det när man inte jobbat på ett tag, då blir det roligare på något sätt. Sen så är det ju alltid kul att träffa alla på jobbet, våran lilla McDonaldsfamilj. För det är ju faktiskt så, hur sura, griniga och trötta vi än blir på varandra så är vi ändå lite som en familj. Man vet att skulle det verkligen vara något någon gång så finns det människor där man kan vända sig till och det är inte alla som kan säga det om sin arbetsplats. Nä nu skall jag sova och vila upp mig inför morgondagens c.uppsats. Imon är det Idolfinal också. Heja Erik!

Inga kommentarer: