torsdag 12 november 2009

Mary Kay

Igår efter mycket stress kom jag i alla fall till Vickan och hennes Mary Kay-party. Ett Mary Kay-party är för er som inte vet en tillställning när en säljare kommer och presenterar hudvårdsprodukter som man sedan får köpa om man vill. Säljaren som var hos Vickan igår var en riktig säljarkvinna och hon var på sitt allra gladaste humör, riktigt käck var hon. Men det funkade ju för jag kom hem 200 kr fattigare men en foundation rikare.

Jag var jätte stolt över mig själv igår för jag kom ihåg att ta med mig kameran till Vickan och jag tog också en hel del bilder som jag hade tänkt lägga ut här på bloggen. Men nu när jag väl kom ihåg att ta med mig kameran så glömde jag att ta med den hem igen så inga bilder tyvärr. Jag kanske lägger ut dom när jag har hämtat kameran om jag kommer ihåg, vill ni se så får ni påminna mig. Nu skall jag laga lite mat, köttfärslimpa med potatismos står på menyn för kvällen.

Inga kommentarer: