torsdag 26 november 2009

Förvirring

Sorry att jag inte uppdaterat bloggen men jag har de senaste dagarna lidit av (och fortfarande lider) förvirring av allt. Uppsatsen tar upp stora delar av min tankeverksamhet dygnet runt vilket gör att stressnivån skjuter i höjden och att allt annat inte får plats i mitt huvud, julfest med jobbet på söndag och en klänning måste hittas som jag kan ha på mig vilket inte är det lättaste. Har inte riktigt tid att åka runt i affärer och kolla efter en just nu men i värsta fall så har jag en enkel svart klänning här hemma som jag tar. Sen har min älskling åkt tillbaka till Malmö denna veckan och det är trist. Så nu vet ni varför jag inte uppdaterat, det är helt enkelt kaos i mitt huvud just nu. Men jag skall försöka organisera kaoset, får se hur det går.

Inga kommentarer: