måndag 8 februari 2010

Träningspanik

Ja jag tror att världen har drabbats av träningspanik. Nu när mina förkylningar är som bortblåsta (eller näst intill) kände jag att det var dags för lite träning nu i veckan. Men det var lättare sagt än gjort för näst intill alla pass var slut och uppbokade. Det var till och med kö för att få vara med och träna. Det är ju galet. Helt plötsligt så skall alla träna, det som annars brukar vara sådär med lagom med folk på passen. Ja det brukar ju i alla fall gå att få plats på något av passen. Jag lyckades i allafall boka mig en plats till spinning imorgon. Ja jag får väl ställa väckarklockan på 00.10 varje natt för att logga in om jag vill ha mig en plats på något pass. Ja för det verkar ju vara många som hade träning som nyårslöfte. Antagligen kommer det väl bli fler platser om några veckor när alla med nyårs träningspanik har tröttnat. Om inte så har jag ju min väckarklockeplan.

2 kommentarer:

MissIL sa...

Åååå rosa:)

Anonym sa...

Hahahah, det vanligaste fenomenet på gymmet strax efter nyår. Det bli snart lugnt igen, jag lovar :)

Snygg färg på bloggen btw.
//T