måndag 8 februari 2010

Impulsköp

Godkväll godkväll!

Så vad har dagen bjudit på, jo föreläsning i skolan, ytterst lite plugg (det tar jag igen imorgon), en tripp till Coop, ute och traska me älsklingen och en film. Inte en så produktiv dag vill säga men slappa dagar behövs det med.

När jag och Linus var en sväng på Coop så råka det slinka med ett litet impulsköp. Det är oftast de roligaste köpen men också de mest onödiga. Det som jag köpte var Bobbys shampoo och balsam. Jag har varit nyfiken på om de är något att ha så när de låg där tänkte jag att jag får väl ta och stilla min nyfikenhet. Jag vet inte vad de brukar kosta men de va något slags specialpris, 89kr för ett shampoo och ett balsam, vilket jag tyckte va dyrt för att vara ett specialpris. Men men vill man var fin så... Jag återkommer imorgon efter jag duschat om hur jag tyckte att de va.

Inga kommentarer: