tisdag 2 februari 2010

Familjen annorlunda


Familjen annorlunda är en tv-serie på tv4 som handlar om 3 stycken stora familjer. Nä dom är allstå inte feta utan bara väldigt många. Det är en mysig serie med galet mycket barn överallt. Jag blir nästan lite sugen på att själv skaffa många barn omedelbums när jag ser det. Det måste bero på att de befinner sig min tv och inte på riktigt hemma hos mig. Ja det måste det vara för nu fick jag syn på dagiset utanför mig och massor av barn springer och leker i snön, jättegulligt, men mindre gulligt om 10 av dem skulle vara mina egna som jag skulle behöva ha hemma hos mig jämt. Nja när jag skaffar barn så nöjer jag mig nog med 2 eller på sin höjd 3. Men det är ser jätte mysigt ut i serien familjen annorlunda men som sagt, då befinner de sig i min tv och inte i min soffa. Men för er som ännu inte sett serien, gör det. Den finns att spana in på Tv4s hemsida. Och nu när jag ändå tipsar om serier man borde se så för er som inte såg Solsidan i fredags missade något, åtgärda detta genast för den va rolig. Den går också att spana in på tv4s hemsida. DEt är bra det där med tvkanalernas playfunktioner!

1 kommentar:

Johanna sa...

jaa det är skeetbra när man bara är hemma hela dagarna och inte har nåt att fördriva tiden med. Typ när man är sjuk eller är mammaledig utan bebis. USCH!!!!!!! för på tv är det ju nada. Lyckohjulet?? öööh va?